Helg

Skönt när Conny är hemma också, så kan man ligga och mysa på morgonen!
Om inte en viss liten fröken vaknade kl.7 som vanligt, och var snorig så vi gick upp och tvättade rent näsan , och så var hon pigg :P
Så Conny fick sova vidare och vi satt och kollade på nyhetsmorgon..man lär sig mycket med en pigg tjej på morgonen haha!
 
Vi åt frukost och sen gock Conny ner och försökte fixa kupefläkten i bilen , den är paj :/
Så han hade beställt hem en del som det oftast är fel på när det blir så, och bytte ut den idag..men det funkade inte iaf.. så han plockade bort en del av själva fläkten och gjorde rent den, men det funkade inte iaf..
så nu vet vi inte vad vi ska göra.. han ska försöka komma på vad det är..
 
Sen åkte vi till Farsta c en snabbis, och köpte lite vin till min moster som vi ska till imorgon em..och ett par mjukisbyxor till connys mamma , hon ville ha tofflor också men vi hittade inga såna hon ville ha!
 
Sen hem igen, och försökte få henne att somna lite , men icke.. så hon satt i fängelse(spjälsängen) medans jag rensade min garderob och vek om allt.. så nu är det fint där ;)
 
Sen kokade jag lite mat till Ellie, recept kommer!
Och nu kröp hon hit och det luktar väldigt misstänksamt ;) haha!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0