Fredag och BÄSTA hittills!

Åh vilket underbart vääääder det varit idag!
helt enkelt BÄST :)
Vi vaknade imorse 8.30 och knallade upp, åt frukost och klädde på oss, sen messade Elin mig och frågade om vi ville komma på lunch och leka, och sen promenera.. och det gjorde vi!
Vi tog en skön promenad till henne och Ellie slängde ut sin finaste napp från vagnen , som vi inte hittade på tillbaka vägen :( men men..
Sen kom vi fram och barnen lekte, och Elin grejjade värsta goda broccolisoppan med ciabatta och tomat, mozzarella och rödlök till.. SMARR!
Sen kom Karin och Molly också , och tjejligan var komplett :)
 
Vi drog på oss skorna och tog en promenad , och Ellie somnade!
Sen kom vi på att vi skulle tagit med oss kaffe i en termos och bullarna jag bakade igår , och suttit ute och fikat.. men det glömde vi ju...så vi gick tillbaka och satte oss på Elins altan på baksidan och lapade sol, drack te och åt bullar! Man kan ju ha det sämre :)
 
Sen gick vi hemåt igen vid 15, och när vi kom hem så kom Conny strax efter..
Jag började fixa middagen , sista i matkassen från Coop , och den här tog priset: Fy vad GOD den var! Recept kommer ;)
 
Sen grejjade vi lite här hemma medans barnen kollade på film och åt chips..och jag kollade på DHW och mös med Ellie..som blev trött och fick välling och pyjamas..och nu sover hon..hoppas hon sover gott inatt, hon har ju fått massa frisk luft idag!
 
Nu ska jag och Conny kolla på en mysig film , med en kopp te, en bit av glasstårtan som blev kvar, och en varsin bulle kanske!
Imorgon jobbar jag, 7:30-16:45.. lång dag! Sen kommer Connys pappa och moster hit på middag!
Och på söndag så skulle jag jobbat 11-20 , men vi har ju babysimmet 9:30 och brukar vara klara 10:30 så det blir så tajt , men då fixade min chef så jag fick börja 15 och sluta 20 istället, mycket bättre!
 
Ha en underbar kväll , så hörs vi kanske under helgen , annars hörs vi på måndag :)
Stor kram!
<3
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0