Finbesök

Dagen började med en sovmorgon till 8.30  , mycket skönt!
Sen blev det mysfrukost med pappan innan han åkte till jobbet, med ägg, te, mackor och yoghurt :)
 
Sen kollade vi på DHW som vanligt ;), och lekte lite..sen somnade Ellie i 2 timmar och vaknade 12.30, och då var det lunch..
Sen vid 13 så kom min lillebror och hans tjej Lina hit och strax efter så kom min morbror Thomas och hans tjej Oliva med min minikusin Ludvig och fikade!
Jag hade bakat en rabarberpaj som blev asgod, hittade ett nytt recept på pajsmuldegen , lägger upp recept ;)
 
Dom åkte hemåt och jag hämtade ut mina vinster från Bambino MAM, som jag vann på facebook...vinner ofta där..kul kul! Det vat 2 st free flow cup, provar dom imorgon!
Ska tävla igen och hoppas att jag vinner ;)
 
Sen hämtade jag Alexander, och vi fixade middag, köttbullar och makaroner.. och så skojjade jag och sa att köttbullarna var bajspluttar , och makaronerna var tänder, haha!
Och Alex skrattade så han grinade, haha!
Och Ellie skrattade för att han skrattade, hon gillar sina bröder , syskonkärlek<3
 
Conny åkte till Huddinge sjukhus , och hälsade på sin mamma , som blivit sämre :(
Nu har dom bestämt att ta bort antibiotikan eftersom det inte hjälper mot hennes infektion , och se om hon blir piggare och så ska dom flytta henne till ett daghem där hon får vara nu sista tiden!
Det känns riktigt tungt, det är ju Connys mamma , och barnens farmor..så nu hoppas vi bara att hon slipper ha ont..
 
Snart ska vi kolla på ensam mamma söker,
och äta en varsin liten mini äppelpaj! :D
haha, jag kan INTE sluta äta sötsaker.. hur blir man bäst av med sötsuget!!!?? Tips , som funkar!!
 
Ja, imorgon har vi inga planer, men om det är fint väder så kommer vi absolut att vara ute, och gunga , leka i sandlådan och bara dra in frisk luft! <3


Kommentarer
Mikaela

Va jobbigt med connys mamma! :( Det kan verkligen gå så fort! Blä för cancer!! Man önskar att dom kunde komma på ett botemedel!

Svar: Mm det suger verkligen! :(Verkligen , hatar den sjukdomen..hoppas dom kommer på botemedel!
ANNA

2012-10-08 @ 23:16:29
URL: http://miikaelas.webblogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0