Coop mammorna

Idag hade vi alla coop mammorna över på lunch , utom Emma som var sjuk :/
 
Jag bjöd på en god tacopaj med sallad, och rabarberpaj till efterrätt! :)
Mycket gott!
 
Vi satt och pratade och barnen lekte, vi hade jättetrevligt!
Försökte få en bra bild på dom små , men det var ju inte så lätt..
Ingen var ju stilla haha
 
Men men, vi får fota när dom är större och lyssnar på oss ;)
 
När dom åkt hem så tänkte jag att Ellie skulle sova en stund, men icke...så hon har sovit i 30 minuter idag..så nu somnade hon 19:30 vilket är bra jobbat för att bara sovit så lite..
 
Vi åt lax med potatis och creme fraiche sås till, gottit!
Och imorgon äter vi kycklinggryta med ris, då kommer min mamma hit och är barnvakt till Ellie , och Alexander sover hos sin mamma!
Conny ska på förhandsvisning av Bond filmen och mingla innan med kavaj och snittar ;) haha!
Och jag jobbar ju 19-22:15, därför ska mamma vara barnvakt! :)
Kommer nog gå bra, Ellie är så lätt att lägga och snäll för det mesta!
 
Nu ikväll så ska vi kolla på svenska hollywood fruar..sista avsnittet:( Kommer bli mycket bråk då tror jag, haha!
Och nu ska jag fixa en varsin kopp te, och lite mackor! :)
Kramis
Agnes och Vilda
Vilda, Agnes, Ellie och Daniel bakom soffan!
Och Ellie som busade i grabbarnas rum!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0