Världens bästa farmor

Imorse efter frukosten så åkte jag och Ellie hem till min farmor i Handen och lekte!
Sen vid 11 så fick damen lunch , och somnade sen i vagnen..
 
Och då passade jag och farmor på att äta lunch, Kåldolmar ;D
Som jag missade i helgen eftersom jag blev magsjuk då.. så hon hade sparat till mig som vi åt idag då!
Hur bra farmor har man inte liksom?
 
Det var som vanligt supergott, vi äter det 1 gång / år, alltid hos farmor!
Sen vaknade Ellie precis när vi nästan ätit klart, så hon fick smaka också , och det vart MVG på det :)
 
Sen höll hon på att sticka lite , och då önskade jag en kofta till Ellie, som hon kan ha efter nästa sommar, så när hon är 1 år och 8 mån typ...
Så jag ska köpa de garn jag vill att hon ska använda, och välja ut en kofta, så ska hon sticka den :)
Älskade farmor!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0