Sovmorgon

 
 
 
 
Hej på er!!
Sovit gott?
 
Vi vaknade första gången när Conny åkte till jobbet vid halv 6 , då fick Ellie välling om somnade om till 9:30 :D
Woho!
Det behövdes, eftersom hon somnade inte förens vid ca 22:30 igår.. så hon behövde det där.. och jag!
 
Vi knallade upp i pyjamas och åt frukost tsm , med adventsljusstaken tänd :D älskar julen , hoppas det kommer snö snart.. och nästa helg är det 1a advent, då ska vi äta en julfrukost alla barnen är ju här då!
Så det blir tomtegröt med pålägg och mys! Då blir grabbarna glada!
Och tända första ljuset!
 
Nu har vi precis gjort oss kalasfina och ska strax bli hämtade av min pappa som följer med till min moster idag .. Conny jobbar ju och då har han bilen , det bliur lite långt att åka kommunalt ut till täby.. så han följer med :)
 
Ikväll när vi kommit hem så äter vi tacos, så hoppas jag att Ellie somnar hyfsat tidigt idag iaf..
Ha en mysig söndag så hörs vi ikväll :)
Kram
Min frukost tjej! <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0