Snökaos

Uscha vilket väder!!
 
Idag har vi iaf trotsat regnet, som det var imorse och så åkte vi hem till en tjej som gick i Ellies babysimkurs, och lekte och åt lunch!
Jennie har en dotter som heter Alva , som är 6 månader..
Och dom hade en katt till Ellies förtjusning, haha, pussel , supersnäll var hon och tyckte nog att Ellie var ganska så skoj :P Ellie klappade fint också och var duktig! :)
 
Vi åkte hemåt därifrån när Ellie började bli trött, och dom hoppade av i farsta c för lite shopping! :)
Vi åkte hem och Ellie fortsatte sova i vagnen, så jag diskade det enorma berget med disk, och kollade sen på dhw(man blir lite smått addicted av det) och sen vaknade hon!
Vi busade och lekte lite, sen kom pappa hem och jag slängde i mig middag och åkte mot jobbet!
 
Och jäklar vad svårt det var att köra i det här vädret! Det värsta jag vet när jag kör är dålig sikt, och idag såg jag knappt något på vägen dit! Sjukt mycket snö/regn!
Kom iaf fram till jobbet och högg då tag i min chef!
Jobbet bjuder på julgalan iår, med julbord och konsert på friends arena, på lördag kväll.. och det har inte vi mammalediga tjejer fått någon info om, mycket tråkigt!
Så jag högg tag i honom och sa att vi 5 VÄLDIGT gärna ville följa med!
Och han skulle försöka fixa det, så nu håller vi tummarna!
Vore så himla roligt att få gå ut med jobbarkompisarna utanför jobbet på en sån grej , och bara vara Anna en kväll!
 
Så han hör väll av sig imorgon hoppas jag!
 
Nu sitter jag här i köket, ska strax krypa i säng och sova, för imorgon blir det öf i skogås på fm , och sen tänkte jag faktiskt försöka baka lite lussebullar om Ellie är med på noterna ;)
På fredag så blir det antagligen en liten sväng till Ikea med karin, måste köpa lite julsaker bla! Och kanske något mer;)
 
Nej , nu dusch, och sen pussa lite på lilla fröken Pippi långstrump inne i hennes säng, och sen sova!
Fick hem den här igen föresten idag!
Skickade ju tillbaka den och hon broderade om den i en annan färg , GRATIS! <3
Den andra syntes ju knappt! DET kallar jag service!!
Blir många presenter därifrån, perfekt att ge bort ju!!
Www.Brodyrsaker.se


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0