Lördag

Knasfian , äta strumpa är ju mums! :)
 
Idag har vi bara varit hemma , och tittat på film , och lekt och myst!
Sen kom pappan hem vid halv 5 och vi åt oxrullader med potatis och skysås, mycket gott! Tog ingen bild bara för det men men!
Efter maten så kom 2 kompisar till Conny hit för att kolla på fotbollen , så dom sitter i vardagsrummet och kollar, och Ellie har lekt lite där med dom men trodde hon skulle sova nu , men icke.. så vi sitter här i köket och busar! :)
 
Nu börjar Så mycket bättre, och det ska vi se!
Imorgon blir det ett besök hos min moster och mina kusiner för att fira 2 av dom , och på kvällen så blir det tacos och mys framför en film!
 
Juste , imorgon ska jag även baka mitt surdegsbröd som jag startat grunden till.. HOPPAS det blir bra :D
Kram så länge!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0