Friday

Idag började Conny 10, och vi fick sovmorgon ända till 8.30.. Tack Ellie!
 
Vi gick upp och åt frukost tsm , sen åkte han till jobbet, och jag och Ellie kollade på dhw och sen fick hon lunch innan vi begav oss till Farsta c!
 
Vi bytte en tröja som Conny fick på fars dag, men fick ett presentkort istället så han kan välja när nyheterna från Gstar kommit in..
Fixade lite presenter till mina kusiner, och strosade runt och kollade lite julsaker..
Måste rensa igenom och se vad som behövs, om vi behöver något :P
 
Ellie sov en kortis på vägen dit , och en stund inne i centrum.. men totalt kanske 30 minuter.. och sen var hon vaken hela dagen till 19:30.. fattar inte hur hon orkar!!
 
Men men , vi åkte hemåt igen och jag drog fram dammsugaren och drog en vals med den, sen knallade vi ner i källaren och drog fram lite adventsljusstakar, kunde inte hålla mig längre, och sen jobbar jag ju nästa helg så det fick bli nu :)
och sen busade vi massor innan hon somnade.. och 2 minuter efter hon somnat så kom pappa hem.. typiskt :P
 
Jag slängde ihop middagen , fläskfilewok med nudlar, och så kollade vi på filmen Dolphin tale, väldigt gullig!
Fixade hajkbananer till dessert, och nu ska vi krypa ner i sängen! :)
 
Haha , och btw.. slutade amma för 6 månader sen, men det kommer fortfarande mjölk om man(någon:P...) klämmer på dom.. någon som också har så?
Känns ju som att det kanske ska sluta komma mjölk efter ett tag.. hm!
 
Nej, Natti natti! <3

Hihi , nyfödd bebis Ellie gäspar, och 10 månaders barnet anfaller! <3


Kommentarer
Mia - Agnes mamma

Hej vännen!

Jag har också fortfarande mjölk som kommer ut om man klämmer på brösten. Haha. Jag slutade amma när Agnes var typ 5 1/2 månad

Kram

Svar: Skönt att man inte är ensam då :PHaha!! Höll på att kissa på mig av skratt när Conny upptäckte att det kom något, haha!!
Kram
ANNA

2012-11-24 @ 03:59:38
URL: http://mammamialivetsommamma.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0