Fars dag

Idag har jag mått mycket bättre tack och lov :)
 
Vi gick upp strax efter 7 jag och Elliesen, och lekte ute i vardagsrummet..
Sen väckte vi pappa vid halv 10 med mysig frukost, dock inte på sängen , tycker inte att man äter där :P
 
Sen har vi bara varit hemma idag och myst!
 
Och nu på kvällen så har jag suttit och kollat runt på olika sidor efter julklappar till barnen, och det finns ju så mycket fint, som man vill köpa :P
Jag längtar verkligen efter ett eget rum till Ellie..just nu leker hon i grabbarnas rum eller i vardagsrummet, men vore skönt om hon hade ett eget rum..
Då kunde hon fått så mycket fint nu, och nästa år som hon kunnat ha där inne!
Hittade massa fina tygbakverk, trätårtor osv, ett minikök, och bord och stolar som man kan fika vid..
Sänghimmel och bokhylla med massa mysiga böcker..
Men men , det kommer ;)
 
Haha , tidigare ikväll så kröp Ellie under tv bänken , och skulle hämta sin boll som låg där , och så fastnade hon typ , eller ja det var liksom för lågt för att hon skulle fatta hur man tog sig ut, så hon började skrika och gråta, och så plockade jag ut henne , då såg hon helt skräckslagen ut.. och då började vi skratta för att hon är ju så knasig, hon kryper ju in överallt, och bakom allt oavsett hur stort utrymme hon har, så ska hon in i det smalaste hon kan hitta :P
Men iaf, då började vi skratta , och då avbröt hon mitt i gråtandet och började skratta haha!!
Så pekade vi under bänken och sa ajaj, då höjde hon pekfingret och viftade med det och sa aaaiiiaiiii! <3
Lilla hjärtat! Knasboll!
 
Hon ger mig så mycket kärlek, min lilla tös! <3
Och idag så kom även Svärmor/Farmors dödsannons ut i tidningen... kändes konstigt att läsa hennes namn där.. det gick så fort och det känns inte som om hon är död..Det blir väll verkligt sen efter begravningen :(
Jag är iaf glad att hon levde så hon fick träffa Ellie, och spendera hennes första sommar med henne..<3


Kommentarer
Mikaela

Det gick inte att svara som man brukar! Men det va en tjej som la upp en liknande bild på instagram och så googlade jag på citatet och hittade den bilden! :)

Svar: Okej! Jättefint!
ANNA

2012-11-12 @ 08:07:41
URL: http://miikaelas.webblogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0