Effektiv idag med

Tror jag har slagit mig eller nått, fick värsta rycket efter frukosten och städade ordentligt i grabbarnas rum, våttorkade alla leksaker och torkade alla hyllor, rensade ur lådorna från allt smått eftersom Ellie är där inne och rotar hela tiden.. Och sen tvättade jag alla fönster i lägenheten! :)
Har inte gjort det på ett tag(typ 4 år, haha!)
 
Så det var veeeeerkligen på tiden!
Men jag fick inte upp det största fönstret i vardagsrummet :/ så det är inte tvättat på utsidan..störigt!!!
 
Sen fixade jag dagens middag som vi precis ätit, Fläsksnitzlar med potatis, brysselkål och rödvinssås! Det var MUMS! Så himla enkelt att göra egna och mycket godare än färdigköpta!
 
Ellie har fått för sig att våran mat är mycket godare än hennes mat, så hon har börjat rata alla burkar idag, och bara velat ha min mat :P så hon fick det!
Lasagne till lunch och snitzel nu till middag!
Det gick prima, trots bitar..kommer nog börja ge henne mest våran mat nu , om det inte är jättesalt!
Så får vi börja salta vid bordet istället för direkt vid matlagning..
 
Nu ska vi hjälpas åt med disken , och sen fika min mjuka pepparkaka som jag bakat!
 
Kramis
 
 
 
 
 


Kommentarer
Elin

Tack för inspirationen! Fick tummen ur och tvättade fönstren bara för det! Tänkt påt i 3 månader :)

Svar: haha varsågod!! ;)
ANNA

2012-11-19 @ 20:32:20
URL: http://norbergskan.blogspot.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0