Frånvarande

 
Hej på er..
Sorry för dålig update, men vi har haft mycket för oss, och inte riktigt haft tid!
 
Vi har lekt på öppna förskolan , och varit hemma och myst.. Conny är ju hemma veckan ut, och jag jobbade igårkväll , och jobbar i helgen också!
 
Idag lekte vi på fm , på öf.. och sen gick vi hemåt igen och Ellie somnade efter blöjbyte på mattan , knasunge... lyfte in henne i sängen och så somnade jag på soffan framför prison break!
 
Nu i två dagar så har vi kört Linas matkasse, och det är ju så smidigt när man har ide torka!
I tisdags var det kycklingstroganoff med ris, mycket god! Lägger in recept när tid finns..
Och i onsdags så blev det färdig frysrätt på påse, kyckling med röd curry.. eftersom jag skulle iväg till jobbet så slängde vi i oss det!
Och nu idag var det köttfärslimpa med potatis och sås.. också gott!
Imorgon blir det dinkelugnspannkaka ;)
 
På dagen så ska vi åka iväg till Sickla och gå på babyrytmik.. spännande !
Nu ikväll så kollade vi på lyxfällan , och revenge..och nu ska jag duscha och sova..
Så , sov gott så hörs vi senare.. när jag fått tillbaka suget..
Uppdaterar mera på Instagram , så följ mig där :)
Elliemamman heter jag där!
Min fina tjej! <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0