Bibliotek

Idag fick jag sovmorgon till 8:30! Kanske gått tillbaka till sin vanliga rytm ;) hoppas!!

Idag åkte iaf jag och Ellie till Farsta med Karin och Molly, och gick till biblioteket där på sångstund! Det var väll helt ok, men inte så där wow, då är öf sångstund bättre :)
Imorgon provar vi öf i Skogås och ser hur det är där!

Sen åt vi lunch i centrum och barnen med, sen promenerade vi hem i friska luften och barnen somnade!

Vi gick hem igen och jag kollade sista avsnittet av torka aldrig tårar utan hanskar, på svt play!
Bra kort serie, om aids när den kom till Sthlm och tog död på massa homosexuella killar!
Och den killen med lockigt hår, han gick i min skola i 6-9, och jag var lite kär i honom ;) haha!
Lite roligt!

Hämtade Alexander och gjorde middag, fläskfilé med sötsur sås och ris, och Ellie kokade jag morötter, potatis, ärtor och broccoli till och mosade, och hällde i kalvfrikadeller, matgrädde och smör! Och Slurp sa det! :)

Sen kom Conny hem och vi kollade på pengarna på bordet, och sen bråkade Ellie, tröttmössan så vi la oss i sovrummet och kollade på ensam mamma söker och då somnade hon bredvid mig!<3




Kommentarer
Hanna W | BF 2013 ♥

såg väldigt gott ut :}

2012-11-13 @ 13:14:59
URL: http://mammawild.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0