3 små steg

Idag har vi bakat bröd, åkt till farsta c och köpt farsdag present, och lekt :)
 
Fick sovmorgon till 8:30, och då gick vi upp , för hon bajsade sådär på morgonkvisten:P
 
Jag bakade medans hon sov sin fm nap , och hur gott det blev märker vi imorgon vid frukosten!
 
Till middag blev det pannkakor med grädde och sylt, och en omelett med spenat till..
Grabbarna fick popcorn och kollade på bamse och Ellie badade och sen kollade hon också på bamse!
 
Sen somnade hon vid 20 typ, och vaknade 22:45 igen och var superpigg :P suck!
Så hon fick komma upp och leka när vi kollade på filmen Rain man..
Hon är fortfarande vaken:P
 
MEN!! Hon tog 3 steg mot mig då! :D
3 små steg!!!
Så duktig :)
Nu har hon ju lärt sig att hon ska flytta på fötterna precis som hon gör när vi håller henne i händerna när hon går..
Så om 1 vecka eller mer så går hon nog.. min lilla STORA tjej! <3
Mamma är superstolt över dig!!
 
Nu ska jag göra mig klar för sängen , och prova att lägga henne också , så får vi se när hon somnar! :)
 
Natti natti!
Juste, hämtade ut den här idag också , såååååå fin!
Och sjukt snabbt gick det , beställde ju igår :P
Den var jättestor också , trodde den skulle vara mindre, men det är ju bara bra :)
Ellie såg den en snabbis när jag packade upp den och såg att det var något lurvigt, då blev hon helt jätteglad och viftade med armarna, då gömde jag den snabbt igen , haha! ;)
 


Kommentarer
Mikaela

Va ballt att hon gått! :D Hoppas det kommer mer snart då!
Hoppas ni lyckades somna sen!

Svar: JA :D ascoolt!! Det är så häftigt att se allt dom lär sig! Och hon fattade ju själv också att nu gjorde jag något som var annorlunda, för hon skrattade och såg jättestolt ut :D haha!!Ja, kl 01.15 somnade hon om :P suck!
ANNA

2012-11-17 @ 07:51:18
URL: http://miikaelas.webblogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0