19/11

Idag var vi på Öf på morgonen och busade!
Hon fick lunch där vid 11 och sen gick vi upp till oss igen och hon somnade!
 
Jag passade på att äta lunch och kolla på dhw!
Sen vaknade hon igen och vi busade vidare här hemma och tränade på att gå! :)
 
Hon är sååååå duktig, och modig!
Nu står hon ju själv länge, och så tog hon 2 steg rakt fram utan att någon/något var framför , haha!
Sen kom Alexander hem och vi åt middag, sen fick han kolla på Toy story, och Ellie satt i soffan och mös med honom och kollade hon med.. sen kröp hon fram och tillbaka där över honom :P
 
Sen tog jag en sväng med dammsugaren , det behövs typ varannan dag minst nu sen hon lärde sig krypa.. annars får hon dammtussar på knäna haha!
Skönt att det är rent hemma tycker jag , sen stoppar hon ju allt i munnen också , och då gäller det ju att det inte ligger några smulor och liknande på golvet, speciellt i köket!
 
Vi tog på pyjamas på barnen , och så kröp Alexander ner i sängen , och Ellie hoppade också upp där :P
Så busade hon lite innan vi gick ut och mös i soffan..
Sen kom pappa hem och Ellie blev superglad som vanligt, och började genast bli piggare..
Så vi övade lite på att gå , och nu tog hon 5 steg mot pappa, så gick hon fram och tillbaka mellan oss! :D
Hon är så duktig våran lilla tjej! <3
 
Nu har vi precis ätit lite vienetta glass och kollar på Baksmällan :P sjukt bra film haha!
Ska strax hoppa in i duschen och värma mig, och sen krypa ner bredvid min kära!
 
Och idag går mina tankar till min kära syssling med familj!
Jag finns alltid här för dig gumman! <3
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0