Tisdag

Hej på er!
Ellie ligger och sover igen  , som hon alltid gör runt 10 tiden!
Jag sitter och kollar på förhäxad, det kollade jag alltid på när jag var mindre kommer jag ihåg , och nu tänkte jag på en sak! Hur har dom råd att sätta dit nya fönster och laga allt som går sönder när det kommer demoner :P? haha
Jag vet det är bara på låtsas , men iaf! Kul att sätta dit nya fönster minst 1 gång i veckan!

Imorse åkte Conny till skövde med jobbet på konferans, så jag fixade grabbarna inför skola och dagis , och skickade iväg dom!
Och Ellie låg och sov , så jag kröp ner bredvid henne igen , MYS! :)

Conny kommer inte hem förens imorgon kväll , så jag hämtar grabbarna idag och imorgon gör jag samma sak, och fixar middag och läggning, och tar hand om Ellie! Superwoman ;)
Prova på ensamståenda mamma för 2 dagar då , tur att Conny bara är borta i 2 dagar :P

Ska snart klä på mig , haha! Och sen ska jag göra egna fruktglassar!
Har 2 st mango och massa kiwi som jag tänkte mosa var för sig, och så häller man i ena frukten längst ner i små glassformar och ställer i frysen, sen plockar man ut dom och häller på typ yoghurt när det stelnat lite, och in i frysen igen , och sist den andra frukten!
Visar resultat sen ;)


Min sovbebis :)<3


Kommentarer
Matilda ♥ Blivande trebarnsmamma

Aaw vilken liten sötnos!



Vad kul att du är med och tävlar om en sittdyna!

2012-05-30 @ 15:24:17
URL: http://majbebis08.blogg.se/
Natti

Nämen är det inte onsdag idag gumman!?

Hihi :)

2012-05-30 @ 16:50:50
URL: http://junimamma.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0