Sova?

Ellie har börjat med en fuling så här på kvällskvisten:P
Hon somnade för kvällen förut vid 19-20 och vaknade inte förens tidigast 01, och nu somnar hon vid 19-20 som vanligt, men vaknar sen en timme senare och vill liksom vara uppe :P
INTE OKEJ!
Fast hon är ju glad så, men jag vill ju gärna ha lite vuxentid med conny eller själv och kunna kolla på tv och umgås och så utan henne , och veta att hon ligger och sover sött i sängen , men men!

Hon är iaf superglad nu , ligger här på filten bredvid mig och sjunger "oa oaoaoaoa uhuhuhauha åååååå ooooo uuuuu"
Och ibland lyckas hon yla maaaaaaamaaa, haha! <3
Fast det är ju inte medvetet dock , :P

Jaha, Conny sover ju på hotell den jäkeln, med god hotellfrulle imorgon säkert :P
LYX!!
Kommer bli tomt att sova ensam, sist vi var utan varandra var nog när han åkte och gjorde intensivkurs för körkortet , och det är över 1 år sen , så jag sover på hans sida, så får Elliefanten sova på min sida! <3
Så kan vi mysa hela natten!

Vi sa det att i sommar så ska vi bara ta bilen och åka någonstans , och ta in på hotell och bara mysa! Lääängtar!

Nu ska jag göra mig klar för sängen , och krypa ner i sängen med piggmörten här , får se när hon somnar då :P

NATTI!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0