Sova? Neeeeeej! :D

Haha sitter här med en piggmört som heter Ellie!
Hon somnade vid 9 och vaknade efter 50 minuter, och var lite halvgnällig så jag plockade upp henne och då blev hon superpigg! Bra där Ellie, man ska sova på kvällen:P

Så nu ligger hon i gymmet och fäktas med fiskarna och skon, och drar i Pingus fiskespö!
ska strax krypa ner i sängen, så ammar jag henne och ser om hon vill sova , annars blir det väll om någon timma :P

Har hängt en maskin tvätt också, som har gått två rundor i maskinen , för Alexander pillade på knappen när den var klar med no.1, så den gick ett varv till , så om det är några fläckar på dom kläderna så flyger ju grisarna!

Imorgon hoppas jag nu på sovmorgon då eftersom lilla damen är uppe såhär sent, sen blir det völl lite tvätta, plocka, och en och annan blöja som ska bytas... sen kommer grabbarna hem runt 1 imorgon , dagis och skola stänger lite tidigare, så om det är fint väder går vi nog ut i lekparken annars väljer JAG en film, och jag kan ju säga att jag inte väljer Kung fu panda 2, för den kollar Alex på heeeela tiden när han får välja film :P
"vill du inte se en annan film Alex? Nej , kung fu panda 2, med påfågeln" Så säger han!

Och när jag väljer blir det någon skön klassiker från när jag var liten , typ Alladin, Lejonkungen eller Micke & Molle!
Såg att det ska släppas/har släppts lite fler filmer , typ Peter pan, Pongo och de 101 dalmatinerna och Djungelboken! Åh ÄLSKA disney!<3
7
Kvällens pigga lilla dam! <3
Älskar dig!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0