Röd dag

Jaha , idag är alla hemma, så vi lämnade av pojkarna hos farmor och farfar och så åkte jag och conny och handlade med Ellie!
4000:- fattigare, men mat för hela månaden , utom färska saker som vi köper då och då , typ mjölk och yoghurt..

Det är så kul nu när Ellie har börjat äta mera mat, och gröt och annat gott, det finns så mycket!
Så idag köpte jag banan, päron och äpplepure som hon älskade, och även lite mera matiga burkar från 5 månader, kalops och sötpotatis och nötkött, ska bli kul att se vad hon tycker om det!
Sen köpte jag gröt, havregröt och banangröt(som hon inte provat, men banan gillade hon) och nu har hon en egen hylla i skafferiet :)
Och 2 st mjuka haklappar från Bambino fick följa med hem också , det blir ju liiiite kladdigt när hon äter :P
Köpte också en ny nappflaska eftersom hon får ersättning på kvällen innan läggdags, och en vattenmugg till henne!


Steriliserade allt nytt och hennes nappar också, syns det att jag gillar rosa eller :P?

Nu ska jag småplocka här hemma och dammsuga tänkte jag, och mannen får diska :P
Se köpte vi 3 filmer till barnen också, Alvin & gänget 1&2, och nicke nyfiken..
Så dom ska väll se på någon av dom medans vi städar!
Sen går jag på en promenad med Ellie senare tror jag!

Ellies Hylla!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0