Räddaren i nöden

Det är jag det! :)

Var ute på en promenad och väntade tills Ellie somnat, då satte jag mig i parken på en bänk och solade..
Då såg jag en katt som jagade och kastade med något, så jag gick fram och kollade, och då var det en liten mus! :(

Den var jätterädd och gömde sig hela tiden under trappan till lekställningen, och katten puttade fram den hela tiden ,  och bet den och tog den i munnen, och tappade den och höll på så!
Sen hoppade musen upp på en träpelare som stöttade ställningen liksom , och jag tog en spade och lyckades flytta över den dit, och katten fattade inte att jag hade musen!

Så jag gick bort med den längre bort och släppte den i gräset :)

Och så tittade den på mig när jag släppte den i gräset, det var som att den sa "tack" <3

Varsågod lilla vän, hoppas du lever ett långt liv och får många musbebisar:)


Kommentarer
♥Love mamma till Oliwer och gravid med tvillingar♥

SV: Hej va kul att du är med och tävlar :)



Tack för ditt deltagande och jag hör av mig om du är den lyckliga vinnaren av ett paket ifrån NamnNappen.



Kram

2012-05-23 @ 15:10:44
URL: http://treblirfem.blogg.se/
Mikaela

Räddaren i nöden!

2012-05-23 @ 16:21:09
URL: http://miikaelas.webblogg.se/
Monia - mamma till Tuvalie

sv: ja det är superfint :) jag är glad att jag fick en hårig bebis, heheh ;)

2012-05-23 @ 17:07:05
URL: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0