phjuuuu

Nu hoppas jag att lillskruttan sover, det har varit en kamp sedan klockan 8 att få henne i säng..
Hon har varit jättetrött men inte velat somna , suck!

Hon sov 1,5 timme på em fram till 18.30 och då väckte jag henne så att hon skulle kunna somna nu ikväll, och det gick ju bra :P inte!!
Så nu fick hon en flaska ersättning, och hoppas nu att hon sover länge inatt :P
Hon som alltid brukar vara så lätt att lägga.hmmm.

Aja, imorgon är det Öppna förskolan igen , nu sitter det ingen lapp där om att hon är sjuk så hoppas på det nu, annars blir det säkert en fika i solen(om den vill kika fram imorgon) och säkert en promenad med mammorna!

Ellie har blivit superstadig nu dom senaste dagarna, så jag ställde henne vid soffan och la en leksak på soffan och stod bakom ifall hon skulle ramla, och hon stod så skitlänge! Så himla duktig, och hon såg väldigt stolt ut haha, ögonen var stora som tefat(fast det är dom ju alltid :P)


Gulliga blöjpyjamasrumpa<3!!

Nu ska jag hoppa in i en dusch, det verkar som att hon somnade nu , jippi!
Blir en långdusch bara för det!

Hörs imorgon, puss och kram!!!


Kommentarer
Katta Kvack

Ja, här har vi också haft en kamp om huruvida man bör sova som 5 månaders-bebis eller icke. Jag säger: JA, det bör man, 5 månaders-bebisen menar: Icke. Suck.

2012-05-14 @ 22:08:44
URL: http://kattakvack.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0