Newbie

Jag älskar ju det märket, och tycker som alla andra att det är supertråkigt att det bara finns till stlk 68, så jag skrev ett mail till Kappahl och skrev det och frågade om dom hade planer på att utöka storlekarna uppåt och fick detta till svar:

Hej Anna,

 

Tack för ditt mail och vad roligt att höra att du tycker om vårt Newbi sortiment.

För att glädja dig så kan jag informera om att Newbi från och med hösten kommer att finnas i en storlek större.

Det innebär att det finns för bebis/barn upp till 9 mån i storlek 74.


ÅH JIPPI!!! :D

Tack Kappahl! <3



Kommentarer
Mia - Mamma till Agnes

Underbart!!! :)

2012-05-09 @ 20:22:28
Karolina, mamma till My <3

Sv: Men gud vad PERFEKT! underbart, åh vad glad jag blev när jag läste din kommentar om detta, hihi!

2012-05-10 @ 11:25:07
URL: http://lillamys.blogg.se/
Liinda

De gillar jag också!! Bra skrivet Anna!! :)

2012-05-10 @ 19:57:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0