Hjälp

Nu behöver jag eran hjälp!

Vad vill ni att jag ska skriva om?
Det blir ju lätt om Ellie eftersom hon tar upp hela min dag, men det händer ju massa annat också på dagarna, och då undrar jag vad det är ni vill läsa om!

Vill ni ha mer matlagning och bakning?
Hur vi bor?
Mina tips på olika saker?
Vill ni att jag fotar mycket?
Eller vad som helst!!

Det är ju ni som läser, jag skriver mest för att kunna gå tillbaka och kolla vad man gjort under åren och framförallt nu när Ellie är här och när hon låg i magen, det är kul att blicka tillbaka på!

So , tell me :D


Ellie i magen<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0