Godmorgon

Och måndag nu igen!
Ellie har sovit i en timme drygt nu , och jag sitter i vardagsrummet med Alexander, hans dagis är stängt idag , så han är hemma med mig! :)
Idag ska vi knalla ner till bibblan, och lämna tillbaka den där barnboken som var mera som en vuxenbok :P med bilden på hur man gör barn!?
Och så ska han få välja en annan bok som han vill låna!

Conny jobbar till 19 idag, så jag fixar middag till grabbarna, korvstroganoff med ris blir det, gott!
Tur att han har mig, och smutt att jag ändå är hemma!

När jonathan kommer hem runt 5 tiden , så ska dom få en present, köpte på nätet 1 varsitt dinosaurieägg, som man lägger i en skål med vatten , så efter typ 24 timmar så börjar det kläckas och ut kommer en dinosauriebebis , som växer sig större i vatten! Coolt va!
Självklart ingen riktig ;) haha!

Bilder kommer! Spännande!:D

Undrar om det är jag som tycker att det är roligast , eller grabbarna , det märker vi :P

Ska bli så kul med Ellie sen när hon blir lite större, då kan hon hjälpa mig att baka , laga mat, så kan vi pyssla och så! Mysigt! :)

Nej , lite lunch snart tror jag , Puss på er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0