Godmorgon

Vi har varit vakna sedan halv 8 idag , och låg kvar i sängen i 1 timme ca och mös!
Sen klädde jag på Ellie en tjock tröja och mössa, och så satte vi oss på balkongen och jag åt frukost, och Ellie låg i sitt babygym på golvet neranför mig! Super skönt var det, redan 15 grader ute!

Nästa gång jag får min mammapeng så tänkte jag köpa massa blommor och fixa ute på balkongen!
Eller så kanske vi fixar det innan! Vi får se ;)

Älskar våran balkong, den är perfekt!! Är lite sugen på att köpa träplattor från ikea och lägga där ute, ska prata med mannen i huset om vad han tycker!


Här är balkongens utemöbler förra sommaren , då låg Ellie i magen , och jag var i v. 20 typ?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0