Doppresenter


Sångbok med melodi till- Ellies morfar och hans tjej

Kläder+En nalle, en apa- Connys faster och hennes man

Barnbestick(Hur söta är inte dom!?)-Mina sysslingar m. familj+pojkvänner

En dopsked med gravyr(namn,klockslag,vikt,längd och datum)-Min farmor och faster

Änglahalsband(lyckohalsband)-Ellies gudmor och hennes pojkvän

Armband med hjärtan-Min farbror och hans tjej

Silverburkar(min första tand/lock)-Ellies farmor och farfar

Hjärthalsband och nalle-Min moster m. familj

Dragleksak-Connys kompis Patrik och Mikaela(Och deras dotter Tuva)

Prasselbok-Connys kompis Patrik och Mikaela(Och deras dotter Tuva)

Hand&Fotsvtrycks tavla-Ellies mormor m.familj

Boken om mig-Ellies gudmor och hennes pojkvän

Dopbevis, bibel och dopljus-Kyrkan



Kommentarer
Johanna

Man får ju så himla mycket fint! Vi har redan fått massor så vet ej vad vi kan få på dopet då vi redan blivit så pass bortskämda. Vi ska döpa vår i augusti. Hade eg önskat att ah det före men i och med att min familj är så pass utspridd får vi ta det då iom att många har ledigt.

2012-05-21 @ 20:05:33
URL: http://passionforpoison.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0