Dagen i dag!

Vi har haft en riktig mysdag idag!
Vi gick en liten promenad idag, det blåste som bara den här!
Hämtade ut paketet, men det var inga gardiner i , bara en lampskärm..gardinerna kommer senare tydligen..
Och HM paketet kommer imorgon, sen klickade jag hem 4 st pyjamaser till Ellie från HM idag också , det var rea så 2pack kortärmade och korta ben pyjamas för 64.50:- st, perfekt nu när det blir lite varmare på nätterna!

Och ikväll hände det som inte får hända, Ellie rullade av soffan :(
Skulle byta blöja på henne och vände bort huvudet och tog en våtservett, så såg jag henne i ögonvrån när hon svängde med benen och jag fick tag i hennes ben precis när hon kom till golvet, så det lindrade lite iaf..och som tur är så har vi ju en matta neranför också , så det var inte så farligt!
Hon blev mest rädd och grinade en stund , men så tröstade jag henne och kramade henne och pussade på henne, och då blev hon lugn igen , och skrattade åt oss när vi pratade med henne!
Åh mitt lilla hjärta, Jag fick sååååå dåligt samvete efteråt, även fast det gick bra, så från och med nu så byter jag bara blöja på henne på golvet och inne i badrummet!


Förlåt mitt lilla hjärta, Mamma ÄLSKAR dig!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0