Alltid lika gott..

..Med mat hemma hos min pappa!
Idag blev det grillad laxfilé med ljummen färskpotatissallad, grillad sparris och fetaostkräm..det var suuupergott!
Och efter det kollade vi på bilder som pappa tog på Ellies dopdag, blev många fina :)

Vi åt rabarberpaj till efterrätt och sen rörde vi oss hem med en trött bebis, trodde vi iaf!
Vi var hemma vid halv 9 typ, och då ville hon inte somna , sen ammade jag henne och hon las i sängen , men ville inte sova..för det var en bajsblöja på g, så jag bytte den och försökte igen och då somnade hon i typ 1 timme, och vaknade igen , tog upp henne , och så somnade hon i min famn<3
Så nu ligger hon i sängen igen , min lilla skruttis!

Och nu är jag också trött faktiskt, så jag ska gå och tvätta bort sminket och krypa ner i sängen och hoppas på en liten sovmorgon iaf, om min dotter känner fört! ;)


Dagens goda middag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0