Torsdag

Idag var Conny ledig så vi fick vakna tillsammans alla 3 , supermysigt!

Sen hade vi en dejt med Mia från mitt jobb vid 1, och på väg till bussen så bestämde jag mig för att gå en bit för jag var lite tidigt, och när bussen som jag skulle ta kom, tror ni inte att det står 1 rullator, 1 rullstol och 1 vagn på den så jag inte fick plats! Doh!!
Tur att det var fint väder så jag kunde gå en bit till och hoppa på nästa buss!

När vi kom fram tillslut så gick vi till waynes och fikade och pratade massor om dom två små, förlossning och sånt! Sen promenerade vi runt centrum ute ett tag!
Vi bestämde också att vi skulle åka och hälsa på vårat jobb på onsdag nästa vecka! Kul!

Nu ligger middagen i magen (pannkakor och fattiga riddare) och jag kollar på grabben i graven bredvid!
Ikväll är det revenge på tv, kommer avnjutas i sängen med en kopp te tror jag!

Imorgon ska vi på fika hos en i mammagruppen vid två, och sen hem och ha fredagsmys hela familjen! :)

Ha en mysig kväll, kram från oss! <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0