Torsdag

God kväll!

Idag har vi varit hemma hos Elin i mammagruppen och käkat matlåde-lunch och busat på golvet..
Innan det så gick vi 4 km promenad, och såg förövrigt ett 30tal överkörda grodor/paddor på vägarna, så det blev lite terapi för min del..
Ni som känner mig vet ju att jag är rädd för grodor, men det har blivit bättre.. förut kunde jag inte ens se en groda utan att panikgråta.. och nu kan jag se dom men blir fortfarande stel/nervös/rädd när jag gör det..

Så Elin och Linda spärrade av vägen där grodorna låg , så gick jag på andra sidan om dom så jag slapp se dom (TACK!)

Conny kom hem från jobbet och vi åt lax med potatis och kollade på Hostel 3, som var riktigt dålig, om man jämför med dom 2 andra!

Och Ellie ligger just nu i sin säng och sover, tror jag :P
Provar en ny "nattningsrutin" idag.. så jag tog på pyjamasen och la henne i sängen och släckte alla lampor där inne , och gick ut! Och jag tror det funkade.. för det är tyst där inne :)

Jag kollar på lyxfällan/läser bloggar och bara är, och Conny sitter och pillar med sin data lite, något med jobbet!


Hihi , provade en klänningsbody i stlk 62 imorse, men den var fortfarande liiiite stor, men ÅH SÅ SÖT hon var i den , var tvungen att fota henne i den! Hittade den på H&M för några veckor sedan på REA för 30 kr! Som hittat ju!

Nu ska jag fixa en kopp te och mysa vidare här hemma!
Ha en mysig kväll ni också!
PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0