Promenad!

ELLER INTE!!
Jäklar vilken snöstorm det blev här nu , blåser som bara den och snöar, man ser knappt ut!
Fy, jag som tänkte gå ut på en lång promenad i solen, så tänkte jag igår när jag gick och la mig.. håller tummarna för det imorgon då!

Igår var vi på middag hos min pappa som sagt, och fick jätte gott grillat kött med potatiskroketter och god tomatsås!
Sen åkte vi hemåt och fixade oss för sängen alla 3, och kollade på kontoret i sängen , och sen på BB!
Jag hade ju hoppats på att Sipan skulle åka ut, tål honom inte alltså, han går mig verkligen på nerverna , och det är ganska svårt :P
Kija bjöd ju på sig själv och är ju mycket roligare än hon Hanna som fick stanna ( hihi , det rimmade ju )
Sen var det snack om att Hanna W ville tillbaka in i huset, och att det inte var omöjligt.. vore ju roligt om hon kom in igen!

Just nu sover lillsessan och jag sitter här och bloggar/läser bloggar! hittade en del nya på familjeliv, skojjigt!

Någon därifrån som hittat hit :)? Vore kul att läsa era bloggar också!

Idag kommer killarna hit och ska vara här den här veckan, pappavecka som dom säger :)

Kram från oss

I Love you!! <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0