Onsdag

God dagens!
Idag var jag och Ellie och hälsade på mitt jobb och åt lunch med Natti, som ska ha en liten flicka om ca 10 veckor , så spännande! :)
Saknar att vara gravid faktiskt när man träffar dom som är det, det var så mysigt att gå och vänta på bebisen och sen få föda fram den lilla varelsen och mysa på BB, så gosigt!!

Just nu tar Ellie en liten nap, och innan det så fotade jag henne när hon låg och sprattlade på golvet!



Sen gick jag igenom alla andra bilder på systemkameran och hittade en bild på mig och Ellie som min pappa tog förut när han var här , hade inte sett den :)

Kärlek! <3

Åh ikväll är det greys anatomy också , jag är en riktig serienörd om dom är bra, och greys är ju superbra! ;)

Kram!


Kommentarer
Liinda

Såå himla söt lill sessan!

Sån body har jag med köpt ;)

2012-03-29 @ 20:04:46
URL: http://liindiita.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0