Lördag

Godkväll!
Idag åkte grabbarna hem till sin mormor över dagen med sin mamma, så jag, Conny och Ellie åkte till handen c en snabbis och shoppade lite!
Hämtade ut mina linser, köpte 2 amningsbh till mig och lite kläder till Ellie!

Ganska dåligt att det inte fanns lika mycket kläder i hm butiken som på nätet, det ända som fanns där som jag ville ha var 1 klänning , resterande saker fanns inte, så jag sket i det och köper allt online istället!
Men hittade lite annat smått och gott :)

När vi kom hem kollade vi på filmen something borrowed jag och Ellie , och Conny satte upp lite tavlor!

Nu har vi precis ätit klart, blev hemmagjord pizza med MYCKET champinjoner, och choritzosalami på, blev supergott!!

Tog ett kort på Ellie i bilen , tyckte hon såg ut som en liten bulldogg haha!

ÅH JUSTE, IDAG KOM FÖRSTA SKRATTET :D!!!
Det var så gulligt, och kul att både jag och Conny var hemma :D

Ha en mysig kväll, det ska vi ha iaf :)


Kommentarer
Elin

Du de kinderna går inte av för hackor!

2012-03-24 @ 22:11:00
URL: http://norbergskan.blogspot.com
Liinda

Hehe så gullig hon är!!



Gillade den gröna bodyn också :)

2012-03-25 @ 11:02:58
URL: http://liindiita.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0