Godmorgon!

Här hemma har vi precis gått upp, jag har ätit en god frukost och Ellie ligger och sprattlar på en filt bredvid mig!

Solen strålar och det är nollgradigt, perfekt väder alltså..det blir en lång promenad om någon timme, om det inte blåser allt för mycket..

Idag är det måndag och det betyder att grabbarna är hos oss den här veckan, så då är det fullt hus här hemma efter 5!
Imorgon skulle jag gått till öppna förskolan egentligen men hon som håller i det är sjuk , så det blir som vanligt på torsdag med spädbarnsmassage och så får jag gå dit nästa tisdag istället :)

Nu har lillan fått hicka , så ska amma henne så går det över, sen busar vi vidare :)

Kram så länge


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0