Goddagens!

Jag har fått lite nya läsare ser jag :) KUL!!
Vilka är ni då? Har ni en egen blogg som man kan läsa kanske??

Imorse steg jag upp vid 9 och bakade scones till frukost! Varför gör man inte det oftare för, det är ju jättegott med lite ost och marmelad på och en kopp te till det!
Mannen min blev glad iaf :) Och Ellie låg och sprattlade i sängen med pappa!

Efter frukosten så somnade Ellie en stund och vi passade på att diska, tvätta och duscha!
Och nu har vi precis kommit in från en lång skön promenad i bostadsområdet här, och gud vilka fina hus det finns! Man blir ju lite sugen kan jag meddela, men det kostar också :/

Det är suuuperfint väder här idag, blåser nästan ingenting och solen skiner! Härligt :)

Nu ska jag vika lite tvätt och hänga upp den nytvättade, och sen kommer svärföräldrarna på besök!

Nu vaknade Ellie i vagnen också  , då får Conny fixa tvätten ;)

Puss & Kram


Kommentarer
Elin

Hej! Kul att hitta till dig. Läser in mig lite på din blogg då, så har jag lite koll på vem du är när vi ses imorgon... Titta in hos mig med om du har lust. / Elin i mammagruppen

2012-03-07 @ 17:21:06
URL: http://norbergskan.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0