Goddag!!

Hur mår ni då?
Här är det prima ballerina, och alla är glada! :)
Natten har varit bra, och morgonen gick smidigt med grabbarna!!
När vi lämnat dom åkte vi upp till oss igen och då var Ellie pigg och glad så vi låg och mös i sängen och kollade på vakna med the voice! Haha det är så roligt, dom är ju lite sjuka dom killarna! Han Jacob ringer runt varje morgon till olika ställen och frågar och berättar om saker som inte finns, förra veckan letade han efter en påse med "citramalox" och dom han ringer till vet ju inte vad det är! Ni måste se det någon dag om ni inte sett det! Börjar klockan 6 tror jag så perfekt morgon syssla om man inte har annat för sig! ;)

Imorse ringde jag runt till lite butiker i Farsta och handen och frågade om Mario cart Wii, och framför allt priset! Helt sjukt ju, på webbhallen.se fanns det inkl ratten och frakt för 398:-, men i butikerna skulle dom ha 568:-, helt sjuk stor skillnad!! Så jag struntade i det och beställde på nätet istället, leverans om 1-3 dagar, så förhoppningsvis får jag det innan jag åker till mamma på onsdag em! Annars får han presenten i helgen när jag åker dit igen, Conny jobbar så jag och ellie åker dit och myser med mamma/mormor! :)

Conny slutar 15 idag och sen blir det lax med pepparrotsfärskost på och pasta till det, och sen åker vi tåg till min mamma och sover kvar där, och sen barnvakt imorgon och öppna förskolan! Bra start på en ny vecka :)

Min plutt, min ögonsten, det vackraste jag vet! <3



Kommentarer
Liinda

Kul med super mario :D

2012-03-12 @ 20:00:10
URL: http://liindiita.blogg.se/
ENDENISE

sv: tack för din kommentar angående vår hemska morgon ♥ Han är ju en riktig buse vår Wilgot och det var himla tokigt att det slutade såhär. Vi får hålla tummarna att detta var slutet och inte början på fler händelser. kram

2012-03-12 @ 21:08:16
URL: http://endenise.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0