God kväll!!

Igårkväll hemma hos mamma så mådde jag illa och hade ont i magen, så vågade inte chansa ifall jag hade blivit magsjuk, men som tur var slapp jag det, och gick på toa 1 gång inatt och sen mådde jag bättre!

Så idag var vi på öppna förskolan och gjorde avtrycken! Gick jätte bra och nästa gång ska vi fila dom och måla! Kommer bli superfint :)
När vi kom hem tog jag tag i disken och Ellie snackade på i sitt babygym!
Vi åt lövbiff med rösti och beasås när Conny kom hem och nu kollar vi på top modell och Ellie håller på att somna!

Snart är det DHW och sen BB, kan ju inte låta bli att kolla på bb, så roligt! Lite tråkigt att Hanna valde att lämna men men.. Trodde först att jag skulle ogilla henne men hon är ju rolig! Sipan däremot kan ju dra, tål honom inte, han beter sig som en 3 åring!

Imorgon fyller min älsklings Oscar 6 år, min lilla bror, så vi åker dit och äter middag och firar honom :)
Btw- webbhallen var ju supersnabba på leveranser!! Beställde igår morse vid 10 typ, och fick det idag! Det kallar jag service ;)

Nu ska jag fortsätta mysa med min blåögda lilla tjej! <3

Kram på er!



Kommentarer
Katta Kvack

Oh ja, webhallen är grymma!

2012-03-14 @ 10:53:28
URL: http://kattakvack.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0