Friday!

Äntligen fredag! Fast Conny jobbar tyvärr helg den här veckan :/

Idag började han inte förens vid 10 så vi hann med en mysig frukost iaf innan han åkte, det uppskattas!

Sen har vi bara varit hemma och jag har hunnit med massor idag!
Har småplockat här hemma , tvättat och hängt 2 maskiner, ramat in lite bilder, gått promenad och handlade jordgubbar och kiwi!
Så ikväll blir det fredagsmys när mannen kommer hem, blir lövbiff i skogssvampspanna med ris, och kiwi och jordgubbar med glass till dessert! Är det fredag så är det ;)

Nu kollar jag på greys anatomy och Ellie sprattlar i babygymmet, men börjar tröttna lite nu hör jag, så later!

Dagens Bebis! <3


Kommentarer
Liinda

Jaa djur är helt underbara!

Zandra och jag kollade just igenom alla våra bilder där ifrån så mysigt, längtar massor! tills dess får man ta sig en sväng förbi skansen någon dag :)



Den sista mars nu öpnnar ju miniskansen upp igen också :)



Hoppas ni får en

2012-03-17 @ 08:52:19
URL: http://liindiita.blogg.se/
Anonym

bra helg :P

2012-03-17 @ 08:52:30


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0