Sunny day

Hörde att det skulle regna idag, men ICKE :D
Så underbart!!
 
Jag har diskat undan här hemma och går och småplockar lite, viker tvätt osv, Ellie sover men vaknar nog när som helst, då blir det lite lek , och sen vid kvart i 2 tar vi bussen bort till Elin i mammagruppen , och så knallar vi till sjön och hänger lite!
Och efter det blir det lite mammamys hemma hos Julia i mammagruppen , lite rosevin och gottit , ska bli mycket trevligt!
Nu när vi varit sjuka så har jag liiite abstinens efter människor , haha!
Mitt sociala jag skriker efter sällskap och att gå ut!!
 
Sitter i bara underkläder fortfarande , så jag ska gå och klä på mig lite, det blåser lite ute ser jag, men trekvartsbrallor och en tshirt borde ju funka!
 
Vi hörs senare , antingen ikväll eller imorgon efter vi har haft besök!
Min mamma och lillebror kommer hit på fm och leker lite, och äter tårta och sen kommer barnens farmor och farfar hit på middag!
 
Kram så länge, och UT I SOLEN MED ER! Ni som har sol iaf ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0