Shopping

Idag tog jag och Ellie bilen till Farsta C och shoppade lite!
Ett par av hennes POP byxor var det ett hål i vid sömmen, och dom är använda bara ca 3 gånger, så dom tog jag med mig och så fick jag ett par nya :) BRA!
 
Vi handlade även hennes första tandborste och tandkräm, hihi! Känns så konstigt att börja tänka på det redan , men man ska borsta morgon och kväll from. att tänderna kommit fram! :)
Blev även en solhatt, den andra vi köpte var lite stor , och den här satt perfekt.. 5 par strumpor då dom hon har nu börjar bli små, en jumpsuit som var slut förut men som kommit in igen , hon har en likadan som är vit/blå randig, och nu den här röda med vita prickar :)
En vit kofta och en tröja med motiv av Beatrix potter, sååå söt, hon har en brun redan och den är så mysig!
Sen blev det 2 fotoramar som jag ska rama in kort på Ellie och ge till bla. min mamma, så hon har sin ögonsten inramad på tex jobbet!
 
Och nu har vi ätit en sen lunch , och Ellie somnade precis! Egentid :)
Nyss ringde Connys kompis Patrik och frågade om vi ville med på Swedish house maffia i november, och självklart ska vi det :D KUL!
Har aldrig varit en sån som står och dansar och så , men det blir säkert grymt!
Gillar deras musik, så nu ska jag flörta lite med min mamma och se om hon kan vara barnvakt då, säkert första gången vi lämnar bort Ellie, men det går säkert bra, då är hon ju ändå 11 månader! :)
Gissar att mamma kan? ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0