Ny vecka , igen!!

Shit vad veckorna går fort alltså!!
Och om 21 dagar blir Ellie ett halvår, 6 månader, det är ännu mera SHIT!

Igår somnade hon vid 19 , och vaknade sen vid 19:50 och ville vara vaken!
Sen låg hon och var suuuuuperpigg hela tiden fram till halv 11, då började hon bli kinkig, och så somnade hon vid 11 äntligen! Och vaknade sen vid halv 5 för maaaaat! Mitt lilla matvrak, när ska du sova hela natten:P?

Och nu har hon sovit i 2 timmar, och jag sitter här och degar, det är skönt faktiskt! Ska vika iordning tvätten , och sätta på en ny maskin tror jag!
Är lite sugen på en ny vagn till Ellie , (och mig) haha!
Provkörde en Bugaboo cameleon förut , och tyckte inte om den då, men nu gör jag det, och vill ha en sån!
Så jag ska försöka sälja våran Brio Sing, och köpa en begagnad på blocket  typ, ska bara hitta en bra, och inte allt för dyr! Gärna svart, eller grå bas, med svart eller beige suflett!
Gärna under 5000:-, någon som har :D?

Conny jobbar till 19 idag , och åkte till jobbet kvart över 5 imorse , behöver jag säga att han gillar sitt jobb :P?
Och idag skulle dom tydligen bygga om en hel avdelning , så därför jobbar han så sjukt många timmar idag!
Och när han kommer hem blir det filmmys och soppa med baguetter! <3

Haha , imorse när vi gick upp jag och Ellie så ställde vi oss vid spegeln , och hon har börjat hitta sin egen spegelbild ordentligt, så imorse tog hon handen och försökte känna på den där andra bebisen, haha! Gullis!

Pigga tjejen hela dagen , igår vid 22<3

Imorse vid spegeln!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0