Mys!!

Idag kom Jennifer förbi på en fika!
Vi satt och pratade och mös och åt paj, och Ellie fick gröt! :)
Innan hon kom så satt vi i soffan och hade mystid på mjuka filten, så städade jag lite också medans hon sov..

Älskar dom här kläderna , superfina!!
Snart är dom för små :( Har rensat ur hennes byrå och redan tagit bort en pappkasse med kläderna i stlk 50-56, dom där småååå bebiskläderna, som man har svårt att fatta att hon kunde ha, nu när hon är så stor <3

Ikväll blir det säsongens sista Greys anatomy, hur ska man klara sig nu när alla serier tar uppehåll!?
Allra sista avsnittet av DHW var ju igår också, lite skumt slut , kändes som det kommer mera, men det är ju slut helt nu  :/
Och på torsdag är det säkert sista avsnittet av Revenge också, hmm!

Jaha , imorgon är mannen min ledig , MYSIGT! <3
Och på kvällen åker vi och kollar på en Bugaboo cameleon i enskede, hoppas den är fin , och att den fortfarande finns kvar då! Då blir den våran :)
Den vagnen vi har nu är jag nöjd med , men den är så bred över bakhjulen , och snart blir det ju sittdel, och den går inte att fälla till helt liggläge, och det vill jag kunna göra så hon kan sova ordentligt i vagnen!
Så hoppas att den här är fin nu , så blir vi också med Bugga :D

Nu ska jag och min kära ta en bit rabarberpaj, och ska baka en till på tisdag , då kommer brudarna i min mammagrupp hit på fika :)

PUSS OCH KRAM


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0