Mycket bättre

Idag mår jag mycket bättre,men igår var det sämre!

Conny vaknade igår med bihåleinflamation , och jag hade inte sovit på hela natten då jag hade svårt att andas pga hostan , var t.o.m nära att ringa ambulansen ett tag, för min bricanyl hjälpte knappt, men det blev lite bättre iaf, så jag klarade mig!
Men när Conny åkte till läkaren så fick han hämta ut hostmedicinen coccilana till mig som jag hade på recept som tur var, och den hjälpte redan efter första slurken , och nu är det bara jobbig slemhosta men jag kan iaf andas ordentligt!
Och feber steg till 38,7 igår , men nu känner jag mig feberfri :D Yipeee!

Conny är hemma idag , och Ellie vaknade 6.30 idag , så vi sitter här ute och han sover :)
Ska nog snart göra honom sällskap igen när Ellie blir trött, typ snart!

Hörs senare , PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0