Kvällen

Jag har precis tagit en skön dusch , och trodde att Ellie skulle somna nu , men hon ligger i sin säng och tjoar!
Vi sitter och kollar på fotbollen , eller ja , conny iaf :P Jag är sällskap!
 
Fick ett någorlunda bra kort på Ellies små tänder idag , det är ju inte lätt att se dom , utom när hon gråter eller skrattar, då syns dom!
Så jag fick ett när hon skrattade! :)
Hon har så stooora blåa ögon min lilla tös, och sjukt långa ögonfransar, det har hon av pappa iaf , mina är inte mycket att skryta med ;)
Nu tänkte jag gå in och klippa naglarna på Alex, han VÄGRAR när han är vaken , så då passar jag på när han sover, kan ju inte gå med långa naglar!!
 
Imorgon åker vi in till Karlberg och äter lunch med Ellies mormor , Myspysigt! <3
 
Puss&Kram


Kommentarer
Mammi

Finaste flickan! Idag ses vi, puss

2012-06-28 @ 08:46:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0