Jorgubbstårta

Idag kom min mamma och min lillebror över och firade Alexander lite i efterskott!
Och igår när jag var och handlade så hittade jag en tårtbotten från ICA, fast det var chokladtårtbotten!
Och jäääklar vad gott det blev att göra gräddtårta med jordgubbar på det!
Understa lagret blev vaniljkräm , och andra lagret blev drottningsylt blandat med grädde, och sen grädde och jordgubbar som topping!
SMARR!!
Try it säger jag bara ;)
 
Och vid 4 så kom barnens farmor och farfar hit på middag , det blev kycklinggryta med ris och broccoli , mycket gott!!
Blev en blandning med lemon&herb krydda, alroundkrydda och en grönsaksbuljongtärning , och sen matgrädde!
Också mycket gott!
 
Nu ska jag göra Ellie klar för natten , tandborstning, ny blöja, pyjamas och mys! Och sen välling!
Kramis!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0