Jobb

Idag åkte jag till jobbet och pratade med min chef om när jag ska börja jobba extra!
Börjar i augusti någon gång , och kommer då jobba 1 kväll i veckan , och var 4e helg!
Blir antagligen onsdagkvällar , eller torsdag, vi får se!
Känns bra iaf, sparar mammadagar och får in extra pengar :)

Klatmorsan glömde ju såklart Ellies nappflaska på jobbet också , så den åker vi och hämtar när pappa kommer hem , tur att hon har 2 st då ;)

När vi kom hem så rörde jag ihop en pannbiffsmet, fixade lunch till mig , och Ellie fick Sötpotatis/nötkött pure, och det var nog ganska gott såg det ut som! Och banan/äpple/päron pure till dessert:)

Sen snodde hon skeden och visade minsann att hon kunde själv!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0