Godmorgon

Vi vaknade halv 7 idag , big chock , hon brukar ju alltid sova till minst 8!
Jaja , Conny låg kvar i sängen med Ellie och jag hoppade in i en lång dusch, gud vad det är skönt att duscha , SJUKT varmt vatten ska man ha , och det är ju bäst på morgonen , när man är lite så halvfrusen!
Upp och knallade ner till ICA med Ellie i bärselen och handlade lite yoghurt, mjölk och frallor,  och fixade frukost, och vid kvar i 9 åkte Conny iväg med Alex!

Ellie fick sin flaska och somnade på en gång , och sover nu!
Jag har fixat en rabarberpaj som står i kylen som ska in på gräddning när tjejerna kommer!
Elin kommer iaf, mysigt!! Fast hon sa att jag skulle se till att hon inte åt någon paj , men det är väll inte så onyttigt? Eller?

Känns bra att starta dagen tidigt!

Varje dag tänker jag på min kompis Nathalie , som ska ha barn VILKEN DAG SOM HELST!! :D
Så himla spännande, man vet ju vad hon har att vänta sig med förlossning, och tiden efter, amma dygnet runt, och MASSA bebisgos!!
Lycka till gumman!! <3

Är lite avis faktiskt , hehe!
Tänker ofta på våran förlossning och hur det var , att det gick så bra och fort när vi väl kom in på förlossningen , och hur mysigt det var på BB, och de 2 första veckorna hemma när Conny fick vara hemma!
Hoppas verkligen att jag får uppleva det igen!

Nu ska jag se klart på Greys Anatomy, som jag kollar på varje morgon när Ellie sover , och sen förhäxad , som är lite halvbra faktiskt, trots lite halvdåligt skådespeleri!

PUSS!





Kommentarer
Natti

Är det mig du menar?... vad gulligt av dig :)

Själv börjar jag bli sjukt nervös nu :p hihi

Hör av mig när hon är ute :)

Puss

2012-06-12 @ 12:34:22
URL: http://junimamma.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0