Feber

Ja hörrni , det här var inte alls kul , nu har febern blivit ett faktum och när jag får feber spyr jag alltid, gissar att det är kroppens sätt att säga ifrån!
Det suger iaf, big time!
Ellie är fortfarande glad och pigg som en nötkärna, sitter i sin gåstol just nu , och blåser bubblor med sitt spott :P
Jag och grabbarna sitter bänkade i soffan och kollar på , KUNG FU PANDA 2!! Otippat, alexander fick ju välja film , och väljer alltid den :P
Haha, jaja!
Världens bästa man mår bättre, så han diskade undan efter maten , och knallade ner till ICA och köpte nyponsoppa och proviva nyponsoppa, och alvedon , som var slut här när febern kom , men nu har jag tagit 2 st och börjar må lite bättre iaf!
Ipren hade vi massor hemma, men det får man ju inte äta när man är gravid eller ammar, och jag ammar ju Ellie på natten fortfarande, får se hur länge dock , med den lilla tandsingen som tittat fram <3

När Ellie har somnat ska jag sätta mig i badkaret och ta en lång dusch , känner mig så ofräsh när man är sjuk , sen går jag nog också och lägger mig, om lilla fröken inte bestämmer sig för att vara vaken när hon sovit en stund!

Nej , nu mys i soffan med ett glas nyponsoppa, KRYA PÅ MIG!!
PUSS!


Kommentarer
Shopaholic ♥ Blivande Mamma Till Tre!

Men ojdå :/ Krya på er nu!!

Svar: åh tack!!
ANNA

2012-06-15 @ 22:30:17
URL: http://majbebis08.blogg.se
Mikaela

Krya på er!!

Svar: Tack!!!
ANNA

2012-06-15 @ 23:17:14
URL: http://miikaelas.webblogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0