Det blev en stund på gräset!

God afton!
Vi var till Öppna förskolan idag , och busade massor, och innan det var det lunch och rabarberpaj här hemma!
Ska börja göra nyttigt snacks istället för bakning, haha!

Vi gick på en promis innan Öf och alla 3 barnen somnade i vagnarna, så vi satte oss ute på en filt och pratade medans dom sov klart!
Och sen gick vi in och lekte! :)

Idag kom Ellies gåstol på posten , så vi knallade och hämtade den , och hon tyckte om den , Conny får fixa med hjulen sen bara, men hon blev helt galen på leksakerna som satt på panelen , haha! Försökte äta dom och så , men de sitter ju fast!

Nu somnade hon precis , så får vi se hur länge hon sover nu , om hon vaknar och är uppe till 12 eller om hon forsätter sova , spännande!
Röstar iaf på att hon ska sova helt :P

Glömde hennes ena nappflaska nere på öf också , mindre smidigt men men!
Får gå ner och knacka på där imorgon och hämta den..måste köpa 1 till när vi handlar på torsdag!
Köpte 1 bitring med vatten i som man lägger i kylen också när jag köpte stolen , och hon ÄLSKAR den , den var formad som en hand , med hål i mitten så man kan hålla där , och så är det massa prickar på den som kliar skönt på tandköttet! Snart kommer det nog små risgryn där :) Gulligt!!

Såg för övrigt på en sida på instagram(elliemamman heter jag där för er som vill följa oss där) att en tjej hade fått 2 st röda Arla-kor i mjukisdjur format!! Och dom var såååå söta, så jag mailade Arla och frågade om man kunde få köpa/få en sån , och hon svarade Självklart ska du få en sån , vi skickar den på posten!! :D
Den ska Ellie få!

Sen fick jag ena gardinen som jag köpte på Jotex för x antal veckor sedan idag, och strök den och hängde upp i köket! Blev jättefint! :)



Nu ska jag fixa en kopp te, och bara vara!!
Och kommentera mera, 46 läsare idag, VILKA ÄR NI?? :)
Hörs imorgon PUSS!


Kommentarer
Mikaela

Och jag läser här!! :) Jag vill också ha en arlako, haha!

2012-06-13 @ 03:41:54
URL: http://miikaelas.webblogg.se
Mammi

Bäst man kommenterar då, annars får jag ju skäll ;-)
Ser fint ut med nya gardinen, kommer och tittar någon dag puss

2012-06-13 @ 08:13:09
Emma - Mamma till philip och bebis i magen

Vi hade samma i lägenheten.
Ett tips. Köp en kvartstav typ och rulla upp den på , blir skit bra :) dom är så jäkla snygga dom här... kramis

2012-06-14 @ 05:20:16
URL: http://starshineonyou.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0