Derailed

 
God afton!
Idag blev det fiskpinnar crispies med färskpotatis, ärtor, majs ocg dillsås till!
Det var supergott, och dillsåsen smakade lite som dillchips, haha, förena nytta med nöje och köra flytande chips gjort på mjölk istället för friterade chips!
 
När barnen somnat så satte vi på ena filmen vi fick hem från lovefilm idag, 2012 ice age, och den stängde vi av efter 15 minuter, FY vad dåligt gjord den var!
Datagjort, och man såg verkligen att det inte var på riktigt, och skådespeleriet sög!
Så vi satte på den andra, Derailed med Jennifer Aniston , hade inte sett den förut , men conny hade sett den.. den var ju asbra ju , 2 tummar upp!
 
Ellie somnade vid 20, och brukar ju alltid vakna efter ett tag och vilja komma upp , men hon sover fortfarande , skönt med Anna & Conny-tid ibland<3
 
Imorgon ska vi till BVC på 6 månaders läkarkontroll, och det blir väll det vanliga , väga mäta och huvudomfång, och sen det som dom kollar på BB innan man åker hem, typ höfter och ögon osv!
Spännande att se vad hon väger nu , hon börjar bli tung :P
Gissar på 7.4 kg(sist vägde hon 6,8 tror jag, och det var 1 månad sen)
 
Jag är helt kär i min lilla tjej , hon är verkligen så himla go och glad, som en egen liten kexchoklad ;)
Du och jag mot världen , mitt lilla hjärta! <3
 
Nu ska jag hoppa in i en dusch , och sen krypa ner i sängen och läsa lite bloggar! :)
Lämna gärna en kommentar om ni har en blogg, kul att läsa!
 
Puss&Kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0